مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

برگزاری کارگاه راهبردهای آموزشی درباره دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی تکانشگری (ADHD)

 

گزارش برگزاری کارگاه راهبردهای آموزشی درباره  دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی تکانشگری (ADHD) در کلاس درس عمومی برای دانشجو معلمان رشته علوم تربیتی

با توجه به شیوع شناسایی و حضور کودکان دارای اختلال ADHD در مدارس وکلاس درس عمومی وآماده سازی و توانمند کردن معلمان برای پذیرش و آموزش این کودکان، این کارگاه با هماهنگی واحد آموزش مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل درتاریخ 24 / 2/1397 در سالن کنفرانس مرکز از ساعت 11 صبح تا 13بعدازظهر با ارائه استاد محترم جناب آقای دکترعباسعلی تقی پور جوان(مدرس آموزش وپرورش فراگیر) برگزار شد. در این کارگاه تعداد ؟؟؟؟؟ دانشجو / همکار شرکت کرده اند که اسامی به پیوست ارائه می گردد.

مباحث آموزشی ومهارتی ارئه شده در کارگاه عبارت بود از:

  • آشنایی با اختلال ADHD و نشانگان آن با توجه به DSM5
  • اتیولوژی و اختلالات همبود با ADHD
  • ویژگی های دانش آموزان دارای اختلال ADHD
  • برنامه آموزش انفرادی در کلاس درس عمومی
  • ارائه راهبردها وروشهای تدریس به دانش آموزان دارای ADHD در کلاس درس عمومی